Slovenia

Plecare 2022 din Timisoara!

3
 
Transport
Tarif
 
430
persoana/sejur

 SLOVENIA

 

Maribor-Ljubljana-Lacul Bled-Pestera Postojna

5 zile/4 nopti          

Ziua 1

Plecare din Timisoara la ora 6,00 de la Adam Muller Gutenbrunn pe traseul Timisoara-Budapesta-Balaton -Maribor. Ne oprim la Balaton in orasul  Keszthely pentru a vizita  faimosul palat Festetics, al 3-lea palat ca mărime din Ungaria Lucrările de construcție au început în anul 1745 sub Kristóf Festetics membru unei familii nobile de origine croată, dar de-a lungul timpului a suferit mai multe modificări. Din 1887 palatul are 101 de camere, printre care și o bibliotecă fabuloasă. In spatele palatului  se gaseste o expoziție de trăsuri, calești și sănii datand din secolul al XVIII-lea și al XIX-lea Plecare spre  Maribor, sosire  dupa amiaza. In limita timpului disponibil  se poate vizita  Crama Vinag, una din cele mai mari pivnite din Europa care se intinde pe o suprafata de 200000 mp unde se poate  face turul cramei. Optional se poate organiza o degustare de vinuri. Cazare  si cina hotel 3* in Maribor.

Ziua 2

Mic dejun. Dimineata propunem sa exploram putin  Maribor-ul. Orasul  a fost atestat documentar in 1254, este al 2 lea ca marime din Slovenia si  are cele mai vechi culturi de vie din lume  care cresc pe langa raul Drava de mai mult de patru secole. Orasul mai este celebru pentru podurile sale, arhitectura si baile publice. Orasul Maribor a fost declarat in 2012 capitala culturala europeana. Obiective turistice care se pot vizita: Basilica inchinata Fecioarei Maria, Castelul Maribor dateaza inca din secolul al XV-lea, mai exact din anul 1478, constructia lui durand pana in anul 1483. A fost ridicat de catre Regele Friederik al treilea, ca si o cetate fortificata, Catedrala Stolnica care dateaza din secolul 12 si  unde  pe un vitraliu il gasim pe Papa Ioan Paul al II-lea, care a vizitat Maribor-ul in 1999. In Piata Mare(Trg Glavni) se gaseste un monument dedicat celor care au murit de ciuma.  In jurul pranzului, plecare spre Ljubljana. Obiective turistice care se pot vizita: Castelul Ljubljana, vechi de mai bine de 900 de ani, castelul reprezintă una dintre principalele atracții ale orașului, oferind o imagine superbă asupra acestuia,  Podul triplu datează din anul 1842, de când cel vechi de lemn a fost înlocuit. Podul cu lacăte sau „Podul Măcelarilor” a fost construit recent și face legatura cu piața centrală a orașului.

Podul dragonilor este emblema orașului alaturi de castel și podul triplu, dragonul fiind considerat simbolul curajului și al măreției. De asemenea, acesta se găsește și pe drapelul Ljubljanei. Clădirea primăriei dateza din secolul 15, având puternice influențe venețiene și fiind una dintre cele mai reprezentative clădiri din oraș. Interiorul clădirii se poate vizita! Plecare spre Bled, cazare si cina hotel 4 *

Ziua 3

Mic dejun. Plecare spre Pestera Postojna, o minune naturală fascinantă, pentru care  nu este nevoie de pregatiri  speciale înainte de a o vizita. O mare parte din sălile frumoase și formațiunile de peșteră sunt admirate  în timpul unei călătorii captivante cu un tren electric de peșteră, în timp ce restul sălilor și pasajelor cu o multitudine de caracteristici magnifice ale peșterii sunt explorate pe jos însoțite de un ghid turistic.Turul dureaza aprox 90 minute. La doar câțiva kilometri de Peștera Postojna, lumea carstică oferă o experiență de neuitat în lumea de basm a cavalerilor: Castelul medieval Predjama  a fost cocoțat în mijlocul unei stânci de 123 de metri înălțime de mai bine de 800 de ani. În spatele celui mai mare castel rupestru din lume, se află o rețea de tuneluri secrete, de unde cavalerul Erazem din Predjama pornea  în expedițiile sale de jefuire. Peștera de sub Castelul Predjama este casa unei colonii de lilieci. Ne intoarcem spre Lacul Bled, atractie fascinanta, oferind o experienta si un peisaj ce par desprinse din cartile cu povesti. Calatorii ajunsi pe malurile sale sunt fermecati de oglinda de smarald sau safir, apele schimbandu-si nuanta dupa vreme si anotimp. De jur imprejur, muntii se inalta ametitor deasupra lacului, oferind panorame de neuitat. Bled este o destinatie completa si complexa, atat in sine, cat si prin numeroasele atractii aflate in apropiere.Atracția principală a lacului este insula din mijlocul acestuia unde se află și o bisericuță veche de aproximativ 600 de ani. Ani la rând, insula a fost martoră a numeroase căsătorii de unde vine și o legendă. Aceasta spune că, mirele trebuie să își poarte mireasa în brațe până la biserică, urcând astfel câteva zeci de trepte. Pe insulă se poate ajunge cu plenta,  o barcă specifică zonei (un fel de gondolă), care te duce de pe o parte a lacului până pe insulă. Cina si cazare hotel 4*

Ziua 4

Dupa micul  dejun  plecam spre  Parcul National Triglav singurul parc național din Slovenia. În forma sa modernă, a fost înființată în 1981 și poartă numele celui mai înalt munte din Slovenia, Triglav (2.864 metri). Parcul național Triglav este una dintre cele mai frumoase zone din Slovenia, unde va puteti plimba, înota sau pur și simplu sa va  relaxati  în natură curată și sa va  bucurati de priveliștile uimitoare. In parc putem face drumetii spre  cascade, pesteri, lacuri. Cel mai mare lac glaciar din parc este Lacul Bohinj, unde  putem face o  plimbare  cu vaporasul pe lac. Cina si cazare hotel 4* in zona lacului Bled.

Ziua 5

Mic dejun.

Plecare spre casa cu oprire in orasul  Celje,  al treilea oraș ca mărime din Slovenia, unul dintre cele mai vechi orase din Slovenia. Celje este situat la confluența a patru râuri din Valea Savinja inferioară, sub Castelul Celje de peste Celje, de 1335 de metri. Orașul se află la o altitudine de 781 de metri deasupra nivelului mării.  Principala atractie a orasului  este Castelul Celje  de dimensiuni considerabile, ridicat in secolul 14, care strajuieste orasul de pe varful unui deal. In  Centrul Vechi, se pot viziona  cladiri datate  din vremuri medievale.  

 Plecare spre Timisoara. Oprire pe traseu pentru servirea pranzului. Sosire seara tarziu.                 

Tarif : 430 €/persoana/loc in camera dubla/tripla

  

 

 

  

 

 

Tariful include:

- 1 noapte cazare in Maribor, hotel 3*

- 3 nopti cazare in Bled, hotel 3*

- masa demipensiune

- transport autocar clasificat conform normelor europene

- insotitor de grup

 

Tariful nu include:

- asigurarea storno si medicala

- intrarile la obiectivele turistice

- supliment camera single 160 €/persoana

 

Nu există restricții pentru intrarea în Slovenia

Acte necesare:

-  pasaport sau carte de identitate

-  minorii sub 18 ani neinsotiti de parinti trebuie sa aibe acordul notarial al parintilor si pasaport

Nota*:

*Tariful este valabil pentru grup de minim 35  de persoane. În cazul în care vor fi mai puţini participanţi, tariful se recalculeaza sau se reprogrameaza excursia.

* Ne rezervam dreptul de a recalcula tariful, in cazul cresterii semnificative a preturilor carburantilor, fata de momentul cand a fost lansat programul.

*Ghidul are voie sa modifice programul turistic fara a schimba structura acestuia.

   

Informatii precontractuale Fantasy Travel conform OG 2/2018

Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie

 Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.

Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea Fantasy Travel SRL va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.

In plus, conform legislatiei, societatea Fantasy Travel SRL detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastra.

 Drepturi principale in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018

- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.

- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.

- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.

- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).

- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretului este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.

- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.

- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.

- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.

- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.

- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC Alltur SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei Fantasy Travel SRL.

In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.

In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.

 Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf

 

CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE

Informatii importante cu privire la comanda de rezervare

 In conformitate cu legislatia in vigoare, Agentia FANTASY TRAVEL are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:

Renuntarea

Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.

In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.

 Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie

Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.

Mobilitate redusa

Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.

In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.

 Raspunderea contractuala

FANTASY TRAVEL SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.

 Asistenta in timpul calatoriei

Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.

Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.

 Reclamatii la destinatie

Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.

 Cesiunea contractului

Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.

 

 

 

Rezerva acum

You must agree to the conditions for processing your personal data.