Plecare din Timisoara!
Ziua 1: Timisoara – Dubai
Plecare din Timisoara dimineata spre aeroportul din Belgrad sau Budapesta. Dupa un zbor de aroximativ 5h ajungem in emiratul Dubai. Ghidul local ne va prelua de la aeroport si vom avea un tur panoramic by night. Cazare la hotel de 4* in Dubai.
Ziua 2 Va invitam la un tur clasic al orasului Dubai modern. Mergem catre legendara insula palmier “Palm Jumeirah”, insula artificiala cu cele 16 ramuri de palmier intinse. La hotelul de super-lux “Burj Al Arab” facem o oprire pentru fotografii. Nu putem rata o vizita si in “Venetia Araba”, un loc magnific care ofera un peisaj pe care nu il vom uita curand.
Dupa timpul liber de la Medinat Jumeirah, ghidul nostru ne va arata orasul vechi si istoria acestuia. Orasul Dubai, care oferă un nou cadru la fiecare pas, amestecând bogatia atat in stilul vechi cat si in stilul nou; este fără indoială principala destinație turistică din Orientul Mijlociu. Dubaiul este un oraș care s-a ridicat din deșert și modeleaza coasta Golfului cu prezența sa. Traseul nostru ne duce spre priveliștea magnifică a canalului Dubai Creek, trecând prin zona de patrimoniu a orașului Bastakia, cu casele sale vechi fascinante construite de comercianți bogați. Ne vom opri la Fort AlFahidi, vechi de 180 de ani. Continuăm călătoria noastră cu Abra - barca tradițională, pentru a traversa canalul Creek. Deoarece Emiratele Arabe Unite nu au impozite, în ultimii ani a devenit unul dintre principalele locuri de tranzacționare pentru produse de lux, cum ar fi aurul și diamantele, care pot fi văzute în toate pietele. Prin urmare, vă prezentăm și unul dintre cele mai mari locuri de tranzacționare locale pentru aceste produse – Bazarul de Aur. In imediata apropiere, se gaseste si Bazarul de Condimente. Veti avea timp liber pentru cumparaturi.
Incheiem minunatul tur cu Burj Khalifa (intrare optionala) – cea mai inalta cladire construita vreodata de om – care masoara 828 m inaltime. Timp liber la dispozitia turistilor pentru pozefantanile muzicale sau Mall Dubai (cel mai mare shopping mall din lume). Transfer la hotel.
Ziua 3 Dupa micul dejun, ziua intreaga va sta la dispozitie. Bucurati-va de ziua libera sau descoperiti pe cont propriu emiratul Dubai.
Optional, vă propunem– Safari in Desert.
Safari in Desert vă oferă o oportunitate de a vedea dunele de „aur” din Arabia pe Jeep-uri cu 4 roți. Apoi continuăm drumul către campingul Beduin, chiar în inima deșertului, unde tatuajele cu henna, rochii locale, băuturi răcoritoare, apă, ceai sau cafea sunt disponibile și sunt incluse în pachet. Aveti ocazia sa va plimbati cu camila. In atmosfera nocturnă, un dansator va incanta cu un dans fascinant într-un ritm al muzicii arabe. În plus, delicioasa cină tip bufet este servită pentru toți oaspeții.
Ziua 4 Mic dejun. Timp liber la dispozitia turistilor sau, optional, excursie de o zi la Abu Dhabi - celebru nu doar pentru ca este capitala EAU, dar şi pentru vilele de lux si palatele ce se intind de-a lungul Corniche Riviera. Prima oprire este la un centru de arta mestesugareasca unde descoperim o parte din cultura emiratelor. Continuam calatoria prin Abu Dhabi – acest frate mai mare si mai bogat al Dubaiului – si poposim la Marea Moscheee al lui Sheikh Zayed, un om venerat de emiratezi pentru ca este cel care a realizat unirea emiratelor si iubit in special de catre cei din Abu Dhabi pentru modul in care a condus si crescut tara. Ziua de vizitare continua dupa servirea pranzului in capitala UAE cu Ferrari World (vizita exterioara), singurul parc tematic construit de Ferrari dar si cel mai mare parc de distractii de interior din lume. Din turul Abu Dhabi-ului nu are cum sa lipseasca The Emirates Palace, unul dintre cele mai luxoase si elegante hoteluri din lume, care ilustreaza povestea celor 1001 nopti. Avand o suprafata de 1 milion de metri patrati suprafata desfasurata, acesta este si resedinta familiei regale, cu 6 apartamente situate la ultimul etaj al palatului. Ultima atractie vizitata este insula Saadyiat, locul unde in anul 2020 se va finaliza un imens centru cultural, incluzand doua muzee de renume mondial: Louvre si Guggenheim, dar si Monte Carlo Club House. Ne intoarcem in Dubai cu o frumoasa comparatie intre cele doua emirate: daca Dubai-ul se remarca prin opulenta si dimensiune, Abu Dhabi impresioneaza prin cultura si traditionalism.
Ziua 5 Dupa mic dejun, aveti timp liber pentru relaxare. Dupa amiaza, optional, putem sa vizitam Miracle Garden si Global Village.
*Miracle Garden este cea mai mare grădină cu flori naturale din întreaga lume, nu doar din Emirate. Inaugurată în anul 2013 de Sf. Valentin, grădina are peste 72 de mii de metri pătrați și este absolut impresionantă. Aici sunt plantate peste 100 de milioane de flori.
*Global Village un târg ce se întinde pe multe hectare la care participă expozanţi din peste 50 de ţări. Pavilioane imense în faţa cărora sunt expuse simboluri îi sunt dedicate fiecărei ţări sau continent expozant. Brazilia, India, China, Pakistan, Irak, Afganistan, Egipt, Vietnam, Iran, Emiratele Arabe Unite, Oman, Kuweit, Palestina, Sri Lanka, Siria, Maroc, Europa de Est, Africa de Sud, Liban, Tunisia, Malayezia şi Singapore, Turcia, Iordania, Africa, Corea de Sud, Hong Kong, Spania, Quatar, Austria, Grecia, Thailanda, Filipine, Yemen, Bahrain conturează harta pe care o ai de parcurs.
Ziua 6 Mic dejun. Timp liber la dispozitia turistilor pentru plaja si shopping in Dubai.
Seara puteti opta pentru o cina servita la lumina lunii la bordul unui vas de croaziera in Dubai Marina. Aveti ocazia sa vedeti cele mai inalte cladiri din lume.
Ziua 7 Dupa micul-dejun aveti timp liber pentru plaja!
Ziua 8 Mic dejun si transfer catre aeroport pentru zborul de retur.
Tarif:
880 euro/persoana
2022, 8 zile, 7 nopti
Tariful poate suferi modificari, functie de tarifele care alcatuiesc pachetul.
Tariful include:
Tariful nu include:
Tarifele pentru optionale sunt aproximative, acestea pot suferi modificari pana la plecare.
Conditii intrare Dubai:
Este permisă intrarea în scop turistic a cetățenilor străini în Emiratul Dubai. Turiștii trebuie să prezinte un test molecular tip PCR cu rezultat negativ pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, efectuat cu maximum 72 de ore înainte de îmbarcare.
La sosirea pe aeroportul din Dubai autoritatile pot solicita efectuarea unui alt test molecular tip PCR, rezultatul fiind trimis pe telefonul mobil. Este obligatorie respectarea măsurii de autoizolare până la recepționarea rezultatului prin mesaj tip SMS (aproximativ 24-48 ore).
ACTE NECESARE:
- pasaport electronic simplu care sa fie valabil mai mult de 6 luni de la data intoarcerii ( pasapoartele temporare NU unt acceptate)
- minorii sub 18 ani neinsotiti de parinti trebuie sa aibe acordul notarial al parintilor
Informatii precontractuale Fantasy Travel conform OG 2/2018
Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie
Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.
Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea Fantasy Travel SRL va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.
In plus, conform legislatiei, societatea Fantasy Travel SRL detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastra.
Drepturi principale in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018
- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.
- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.
- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.
- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).
- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretului este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.
- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.
- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.
- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.
- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.
- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC Alltur SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei Fantasy Travel SRL.
In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.
In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.
Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf
CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE
Informatii importante cu privire la comanda de rezervare
In conformitate cu legislatia in vigoare, Agentia FANTASY TRAVEL are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:
Renuntarea
Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.
In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.
Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie
Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.
Mobilitate redusa
Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.
In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.
Raspunderea contractuala
FANTASY TRAVEL SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.
Asistenta in timpul calatoriei
Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.
Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.
Reclamatii la destinatie
Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.
Cesiunea contractului
Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.