Plecare din Timişoara cu preluare din Arad!
Paste in Croatia!
Perioada __/__-__/__/2023
5 zile/4 nopti
Atractiile excursiei:
Capitala Croatiei - Zagreb
Parcul National Plitvice
Parcul National Krka
Ziua 1 /
Plecare de la ”Casa Adam Muller Guttenbrunn” la ora 06:00 pe ruta: Timisoara - Zagreb – Biograd na Moru. Oprire in Zagreb pentru vizitarea obiectivelor turistice: Catedrala Adormirii Maicii Domnului (Marijina Uznesenja) renumita pentru cele 2 turnuri ale sale construite in stil neo-gotic; Parcul Maksimir, deschis in anul 1794, primul parc pentru promenada din Europa, Piata Bana Jelacic, principala piata a orasului. Inconjurata de cladiri cu o arhitectura deosebita, piata este unul dintre punctele de intalnire si un obiectiv major al metropolei. Cazare si cina hotel 3*,4* in Biograd na Moru.
Ziua 2 /
Mic dejun. Plecare spre Skradin pentru a vizita Parcul National Krka, cu cele 7 cascade in travertin, cu o cadere totala de 242 m, raul este un fenomen al naturii. Parcul National Krka tine de regiunea mediteraneana sud europeana si contine 860 de specii si subspecii de plante, inclusiv cateva endemice zonei adriatice. Este localizat in tinutul Siebnik-Knin si cuprinde o arie de 109 kmp, pe cursul raului Krka. Raul curge prin mijlocul parcului, iar in apele sale traiesc 18 speii de pesti, inclusiv 10 specii endemice. Plecare spre orasul Sibenik, cel mai vechi oras croat la Adriatica. Intoarcere pe coasta adriatica. Vizitare oras Zadar, fosta capitala a Dalmatiei, oras cu 3000 de ani de istorie. Din imaginea istorică mentionam Forumul roman din secolul 1 pe a cărui rămăşiţe a fost ridicată în secolul al 9-lea biserica Sf. Donat. Datorită formei sale neobişnuite de cilindru, a devenit un simbol recunoscut al oraşului, şi datorita acusticii excepţionale, este gazda tradiţionalelor Seri muzicale. Pe langa muzee, biserici, piete si strazi vechi, orasul beneficiaza de forme de arta moderna, foarte apreciate de vizitatori si localnici: "Sea Organ"-Orchestra naturii ( 70 de metri de coasta amenajata in trepte pentru a zabovi pe malul mari ascultand sunetele produse de cele 35 de tuburi verticale, cu fluiere pe ele, plasate sub apa) si "Greeting of the sun". Cazare si cina hotel 3*,4* in Biograd na Moru.
Ziua 3 /
Mic dejun. Plecare spre Plitvicka jezera, Parcul Național Lacurile Plitvice este cel mai vechi parc național din Europa de Sud-Est și cel mai mare parc național din Croația. Parcul național a fost înființat în 1949 și este situat în zona muntoasă carstică din Croația centrală, aproape de granița cu Bosnia și Herțegovina. Importanta legătură rutieră nord-sud care trece prin zona parcului leagă Croația continentală de regiunea de pe coasta Adriaticii. Cazare si cina la restaurantul hotelului in Biograd Na Moru 3*,4*.
Ziua 4 /
Mic dejun. Timp liber pentru relaxare in hotel si in imprejurimi. Biograd na Moru este un oraș cu o istorie îndelungată, despre care se crede că ar fi fost fondat pe ruinele vechii așezări Blandona. Orașul a fost menționat documentar pentru prima dată în secolul al X-lea. În secolul al XI-lea, Biograd na Moru era deja reședința regilor și episcopilor croați, motiv pentru care este cunoscut până în zilele noastre ca fiind oraș regal. În anul 1050, regele Petar Kresimir a pus bazele unei eparhii, a fondat mai multe mănăstiri benedictine pentru călugări și măicuțe, precum și o bazilică închinată Sfântului Ioan. Acesta a reușit să reziste distrugerii venețiene din anul 1125. În anul 1102, în Biograd na Moru a fost încoronat primul rege al Croației și Ungariei, Coloman I, astfel fiind marcat începutul unirii celor două state. Istoria bogată a orașului este evidențiată și de prezența Bisericii Romanice Sf. Anton, care datează din secolul al XIII-lea, a Bisericii Sf. Rocco, din secolul al XVI-lea, și a Bisericii Parohiale Sf. Anastasia, construită în anul 1761. Biserica Rocco este dedicata Sf. Rocco, sfânt despre care se credea că îi apăra pe oamenii medievali de ciumă. În interiorul lăcașului de cult veți putea admira un altar baroc, aurit, ce datează din secolul al XVIII-lea.
Până la sfârșitul secolului al XVIII-lea, orașul Biograd na Moru a fost stăpânit de către venețieni, suferind numeroase distrugeri în timpul războaielor venețieno-otomane. Biograd na Moru a fost complet ars și distrus în două rânduri, în anul 1521 și în anul 1646. În ciuda acestor provocări ale istoriei, orașul nu și-a pierdut tradiția sacrală, în acest sens martoră fiind Biserica Sf. Anastasia, cu altarele sale baroce. Biserica parohială măsoară 10 metri înălțime și 33 de metri lungime. Aceasta numără 5 altare, mai multe pietre funerare și o statuie a sfântului său patron. Biserica Sf. Antonie este amplasată într-o golf izolat, datând din secolul al XIX-lea. La începutul secolului al XX-lea, în zonă s-au realizat terasamente și s-au construit locuințe noi, ceea ce a făcut ca biserica să pară ușor scufundată în pământ. Un alt lăcaș impresionat de pe cuprinsul orașului Biograd na Moru, este Biserica Sfânta Ecaterina. Biserica este amplasată deasupra unei cariere, care a fost exploatată din cele mai vechi timpuri până în secolul XX. În anul 1885, în apropierea bisericii a fost dispus un far, Cina si cazare hotel 3*,4* in Biograd Na Moru.
Ziua 5 /
Mic dejun. Timp liber in statiune. La ora 11:00 plecare spre Timisoara unde vom ajunge seara tarziu.
Tarif : €/persoana/loc in camera dubla sau tripla
grup de minim 30 persoane
Conditii rezervare:
- Avans 30%
Diferenta cu 15 zile inainte de plecare
Nota:
*Tariful a fost calculat pentru un grup de minim 30 de platitori. In cazul unui numar mai mic de persoane tariful se va recalcula.
Tariful include:
- 4 nopti cazare hotel 3*,4* camere cu 2 si 3 paturi;
- masa: demipensiune;
- transport autocar clasificat;
- ghid autorizat.
Tariful nu include:
- intrarile la obiectivele turistice
- Parcul Krka, aprox. 26 €/pers tarif valabil in 2022
- Parcul national Plitvice, aprox. 32 €/pers.;
- asigurarea medicala;
- supliment de single 120 €/ 3 nopti.
Acte necesare:
- pasaport sau carte de identitate;
- minorii sub 18 ani neinsotiti de parinti trebuie sa aibe acordul notarial al parintilor si pasaport.
*Clasificarea pe stele a unităților de cazare este făcută în conformitate cu standardele din țara respectivă.
*Ghidul are voie sa modifice ordinea obiectivelor turistice fara a modifica structura acestora.
*Ne rezervăm dreptul de a recalcula tariful în cazul creșterii semnificative a prețurilor carburanților față de momentul în care programul a fost creat.
Informatii precontractuale Fantasy Travel conform OG 2/2018
Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie
Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.
Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea Fantasy Travel SRL va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.
In plus, conform legislatiei, societatea Fantasy Travel SRL detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastra.
Drepturi principale in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018
- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.
- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.
- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.
- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).
- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretului este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.
- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.
- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.
- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.
- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.
- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC Alltur SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei Fantasy Travel SRL.
In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.
In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.
Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf
CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE
Informatii importante cu privire la comanda de rezervare
In conformitate cu legislatia in vigoare, Agentia FANTASY TRAVEL are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:
Renuntarea
Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.
In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.
Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie
Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.
Mobilitate redusa
Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.
In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.
Raspunderea contractuala
FANTASY TRAVEL SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.
Asistenta in timpul calatoriei
Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.
Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.
Reclamatii la destinatie
Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.
Cesiunea contractului
Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.