; &ev=PageView&noscript=1 />

Circuit Indonezia-Bali

Plecare 2024 din Timișoara

3
 
Transport

CIRCUIT SPECTACULOS ÎN INDONEZIA ȘI BALI

Zbor din Budapesta cu transfer inclus din Timișoara

17.06-02.07.2024/ 13 nopți cazare cu mic dejun inclus + 10 prânzuri

 

 Indonezia

Indonezia este a patra cea mai populată națiune din lume și a treia cea mai mare democrație, cuprinzând cel mai mare arhipelag și situată într-un arc vast între Oceanul Indian și Marea Chinei, pe căile maritime vitale din Asia de Sud-Est. Adăpostește peste 17.000 de insule, sute de limbi, peisaje diverse cu plaje superbe, un caleidoscop de culturi și cea mai mare populație musulmană din lume, Indonezia este un tărâm al superlativelor și al unei biodiversități bogate.

Bali

Cunoscută și sub numele de Țara Zeilor, Bali atrage prin frumusețea sa naturală si pură a vulcanilor și a câmpurilor de orez luxuriante terasate care emană pace și liniște, dansurile sale dramatice, ceremoniile pline de culoare, o cultură alimentară vibrantă, prin artele și meșteșugurile sale.

Punctele forte ale circuitului:

Orasul Yogyakarta - punctul de întâlnire al culturii, istoriei și aventurii. Situat în inima insulei Java din Indonezia, orașul este cunoscut pentru bogăția sa culturală, templele sale mărețe și peisajele spectaculoase..

Palatul Regal Yogyakarta este un complex de palate din orașul Yogyakarta, Indonezia. Este sediul sultanului domnitor din Yogyakarta și al familiei sale. Complexul este un centru al culturii javaneze și este un exemplu impresionant de arhitectură tradițională javaneză.

Templul Borobudur, în Yogyakarta unul dintre cele mai mari și mai bine conservate temple budiste din lume. Acest sit UNESCO este format din nouă niveluri și găzduiește peste 500 de statui de Buddha. Călătorii pot urca pe platforme și pot admira panorama spectaculoasă a împrejurimilor.

Grădina Botanică Bogor este o grădină botanică situată în centrul orașului Bogor si este considerată una dintre cele mai mari grădini botanice din Asia. Grădinile acoperă peste 87de hectare si contin peste 15.000 de specii de copaci și plante. Există 400 de tipuri de palmieri de dimensiuni excepționale si în jur de 3.000 de specii de orhidee.

Muntele Tangkuban Perahu, este cel mai faimos vulcan din Sunda. Este din cauza accesului facil la vulcan, unde se poate vedea craterul de aproape, o minune naturală emblematică cu peisajele uimitoare. Astăzi, muntele Tangkuban Perahu se află la aproximativ 2.084 de metri deasupra nivelului mării. Este un vulcan activ care a erupt de peste douăzeci de ori. Prima erupție înregistrată a fost în 1829, în timp ce cea mai recentă a avut loc la jumătatea anului 2019.

Templul lui Uluwatu (sau Luhur-Uluwatu) este considerat unul dintre cele șase temple cheie - stâlpii spirituali din Bali. Acesta are o locație uimitoare pe o stâncă abruptă de aproximativ 70 m deasupra nivelului mării. De aici puteți admira apusul de soare uimitor, cu vedere directă la Oceanul Indian.

Pădurea Maimuțelor de lângă satul Sangeh, în sud-vestul Bali, are șase hectare de pădure cu copaci gigantici de nucșoară capabili să crească până la inaltimi de  40 m. Principalele atracții de aici sunt hoardele de maimuțe balineze amuzante, dar înțelepte, care locuiesc atât în ​​copaci, cât și în templul, Pura Bukit Sari, aflat în inima pădurii. Se crede că maimuțele din pădure sunt sacre și, într-adevăr, se vor apropia de oricine aduce respect la templu.

Templul Pura Taman Ayun sau Templul Gradinii Frumoase este unul dintre cele mai atractive și mai vizitate temple din Bali. Această creație din secolul al XVII-lea a fost construită ca templu de familie al Imperiului Mengwi și a fost accesibilă numai pentru membrii regali. Acest templu este declarat ca parte a site-ului mondial de turism cultural de către UNESCO, deoarece are un design arhitectural foarte puternic și sofisticat.

 

ZIUA 1 ZBOR SPRE JAKARTA

Se realizează transferul către aeroportul din Budapesta pentru a lua zborul de la ora 16:00 spre Jakarta, cu escală în Dubai. 

ZIUA 2 SOSIRE - JAKARTA (prânz)

La sosirea la aeroportul Soekarno - Hatta (ora 15:40) prin TBA, reprezentantul nostru din Bali ne va întâmpina și ne va însoți la hotel pentru check-in. Cazare în Jakarta.

ZIUA 3 JAKARTA - BANDUNG (mic dejun,prânz)

Plecând din Jakarta spre Bogor, vizităm faimoasa Grădină Botanică înainte de a ne îndrepta spre Puncak, unde va fi organizată o vizită la una dintre numeroasele plantații de ceai. După prânz, trecem pe lângă Palatul prezidențial de vară (construit în 1750) de la Cipanas și continuăm spre Bandung. Cazare în Bandung.

ZIUA 4 BANDUNG (mic dejun,prânz) 

Vom avea o excursie de o zi întreagă pentru a explora zona din jurul orașului Bandung și orașul în sine, inclusiv o vizită la vulcanul Tangkuban Perahu (care înseamnă "barcă răsturnată"), unde putem merge până la margine pentru a vedea priveliștea uluitoare a vulcanului activ și a craterului său în flăcări. Ne continuăm călătoria spre Ciater ce ne încântă cu izvorul său fierbinte cu apă sulfuroasă, bun pentru vindecarea reumatismului și a problemelor de piele. După-amiaza, dacă avem timp, putem vizita opțional, Școala de Muzică Angklung Udjo pentru a asista la spectacolul Orchestrei Angklung susținut de copii de diferite vârste. Cazare în Bandung.

ZIUA 5 BANDUNG - YOGYAKARTA CU TRENUL (mic dejun,prânz)

Vom pleca din Bandung cu trenul spre Yogyakarta (trenul de dimineață, clasa Executive, cabină cu aer condiționat). Sosire în gara principală din Yogyakarta, apoi transfer la hotel. Călătoria cu trenul prin insula Java este cel mai relaxant mod de a explora peisajul insulelor. În timpul călătoriei putem privi în depărtare micile gări și viața localnicilor. Cazare în Yogyakarta.

ZIUA 6 YOGYAKARTA (mic dejun,prânz) 

Astăzi vom explora cele trei bijuterii ale templelor budiste din Yogyakarta; vom avea un drum de aproximativ o oră pentru a ajunge în Regency Magelang, după care vom vizita magnificul Borobudur "Mănăstirea budistă de pe deal". După masa de prânz vom vizita Templul Mendut, cu marea sa statuie a lui Buddha așezat cu doi discipoli, vom vizita și Templul Pawon, un templu unic care a fost construit cu pietre vulcanice, din punct de vedere arhitectural este un amestec de artă veche hindusă javaneză și indiană. După excursie ne vom întoarce la hotel. Cazare în Yogyakarta.

ZIUA 7 YOGYAKARTA (mic dejun,prânz)

Vom avea o excursie de o zi pentru explorarea vieții bogate din Yogyakarta. Dimineața se va vizita Kraton Yogyakarta "Palatul Sultanului", industria tradițională de realizar a batikului și Kota Gede, casa originală a argintăriei lui Yogya. După-amiaza vom vizita Jalan Malioboro o stradă comercială majoră din Yogyakarta, trotuarele de pe ambele părți ale străzii sunt aglomerate cu tarabe mici care vând o varietate de bunătăți. Apoi ne vom întoarce la hotel. Cazare în Yogyakarta.

ZIUA 8 YOGYAKARTA - MALANG (mic dejun,prânz)

Începem cu o vizită la orașul înfrățit cu Yogya, Solo (fostul Surakarta) și la Kraton Mangkunegaran. Continuăm prin Java de Est, până la orașul Malang, care găzduiește 32 de milioane de locuitori, vecin cu Surabaya: capitala provinciei Java de Est. Cazare în Malang.

ZIUA 9 MALANG (mic dejun,prânz)

Excursia va cuprinde orașul Malang, cu antichități ale dinastiei Singosari datând din anul 14 d.Hr. Se vor vizita Templul Singosari și Templul Jago, iar în interiorul orașului Malang se va trece prin vechea zonă de retragere colonială cu locuri interesante precum bulevardul Ijen. La miezul nopții, opțional putem opta pentru excursie la răsăritul soarelui în Bromo: După miezul nopții se va pleca din Malang la aproximativ 2,5 ore de mers cu mașina spre satul Cemara Lawang. Acolo vom avea parte de plimbare pe ponei și trotind pe panta abruptă a muntelui Tengger, traversând marea de nisip și urcând 245 de trepte pentru a ajunge la craterul impresionant în așteptarea frumosului răsărit de soare. Cazare în Malang.

ZIUA 10 MALANG - SURAYABAYA - UBUD (mic dejun,prânz)

Dimineața va fi liberă, până la ora stabilită vă vom asigura transferul la aeroport pentru plecarea zborului spre altă destinație. La sosirea la aeroportul Ngurah Rai cu T.B.A., reprezentantul nostru din Bali vă va întâmpina și vă va însoți la un restaurant local pentru prânz înainte de a vă duce la hotelul din Ubud. Seara liberă sau puteți, de asemenea, să explorați și să faceți cumpărături în localitatea din apropiere. Cazare în Ubud.

ZIUA 11 UBUD - ZI LIBERĂ  (mic dejun)

Zi liberă. Opțional vom merge într-un sat tradițional pentru a învăța arta bucătăriei balineze, unde vom avea parte de o demonstrație fabuloasă de gătit mâncăruri delicioase. Măcinăm, amestecăm și preparăm ierburile și condimentele din care dau textura și aroma unică a mâncărurilor balineze. Vom vizita împreună cu un sătean, o piață tradițională pentru a cumpăra toate ingredientele de care avem nevoie. Cel mai bun mod de a experimenta o nouă cultură este prin bucătăria lor tradițională, iar Indonezia deține o mare varietate de mâncăruri delicioase. Localnicii balinezi ospitalieri ne vor încânta cu bucătăria lor, într-un decor încântător în aer liber, printre câmpurile pitorești de orez. Ni se vor prezenta în detaliu o varietate de ingrediente și modul în care vom găti câteva feluri de mâncare tradiționale balineze, cum ar fi sate lilit (satay din carne tocată sau pește, înfășurat în jurul unor bețe de lemongrass), sate tusuk (satay pe frigărui), lawar (amestec de legume, nucă de cocos rasă și carne tocată, amestecat cu ierburi și condimente bogate), pepesan tum (carne tocată sau pește amestecat cu ierburi și condimente, înfășurat în frunze de bananier), gerangasem (supă de pui picantă), etc. La finalul acestei activități, vom putea savura mâncărurile pe care le-am gătit, ceea ce va fi o experiență memorabilă, greu de uitat. Cazare în Ubud.

ZIUA 12 UBUD - PĂDUREA MAIMUȚELOR "SANGEH" - TEMPLUL TAMAN AYUN - TANAH LOT - SEMINYAK (mic dejun,prânz)

10:00 Preluare de la hotel pentru o vizită la Palatul Regal Ubud, apoi, Pădurea de maimuțe Sangeh. Prânz la un restaurant local și continuare spre Templul Pura Ayun Taman și Templul Tanah Lot. După aceea, deplasare spre Seminyak pentru a ne caza la hotel pentru următorul sejur de 2 nopți. Cazare în Seminyak.

ZIUA 13 SEMINYAK: ZI LIBERĂ (mic dejun)

Zi liberă. Opțional vom petrece o zi vizitând unele dintre cele mai rafinate temple din Bali, situate departe de traseele turistice majore. Situat în estul insulei Bali, în zona muntelui Lempuyang, pe Pura Lempuyang Luhur se poate ajunge urcând 1.700 de trepte. Complexul este alcătuit din șapte temple care se desfășoară de-a lungul unei poteci ce duce spre vârful Muntelui Lempuyang. La primul templu suntem întâmpinați de o poartă fantastică. Privind prin această poartă într-o zi senină, se poate observa Muntele Agung perfect încadrat între laturile sale, oferind cea mai spectaculoasă priveliște. Dincolo de poartă, trei frumoase scări aliniate duc până la templu. Următorul obiectiv este Templul Besakih, situat la poalele Muntelui Agung, printre terasele de orezării. Vizităm Tenganan - unul dintre satele "Aga" originale din Bali, unde tradițiile s-au schimbat foarte puțin de-a lungul secolelor. Drumul nostru continuă prin stațiunea balneară Candidasa până la Kusamba, un mic sat de pescari, urmat de Goa Lawah (Peștera Liliecilor), unde pereții peșterii vibrează cu mii de lilieci. Peștera este sfântă, cu altare și un templu care protejează intrarea. Cazare în Seminyak.

ZIUA 14 SEMINYAK: ZI LIBERĂ  (mic dejun)

Zi liberă. Opțional vom începe ziua cu un drum de-a lungul țărmului sinuos spre Templul Uluwatu, situat între stâncile sudice ale peninsulei Bukit, ale căror prăpăstii se ridică la aproape 100 de metri înălțime față de Oceanul Indian. Templu datează din secolul al X-lea și se numără printre cele șase temple cele mai venerate de poporul balinez. Cu apusul de soare pe fundalul oceanului, ne vom bucura de un dans kecak și cântece tradiționale balineze executate în cerc în jurul unei torțe aprinse. După aceea, continuăm spre o plajă întinsă din Golful Jimbaran pentru o cină delicioasă pregătită la grătar. Vom savura sub stele, un platou cu fructe de mare, inclusiv creveți, pește la grătar, calamari și scoici, însoțit de orez, spanac și sambal (sos indonezian picant). Cazare în Seminyak.

ZIUA 15 PLECARE (mic dejun)

12:00 - Ora oficială de plecare de la hotel. Zbor spre Budapesta la ora 19:40 cu escală în Dubai. Sosire în Budapesta pe 2 iulie la ora 10:30. 

TARIF - EUR/PERS/LOC ÎN CAMERĂ DUBLĂ SAU TRIPLA

 

Tariful include:

- zboruri intercontinentale Budapesta-Jakarta și Densapar-Budapesta, cu escală în Dubai

- bagaj de mână și bagaj de cală de 30 kg

- zbor intern Malang - Ubud

- transferuri aeroport-hotel-aeroport

- transfer Timișoara-Budapesta-Timișoara

- 13 nopți de cazare cu mic dejun inclus

- 10 mese de prânz

- vizita templelor budiste Borobudur, Mendut și Pawon

- vizită la Kraton Yogyakarta "Palatul Sultanului"

- bilet de tren Bandung-Yogyakarta

- vizită la vulcanul Tangkuban Perahu 

- tur ghidat de oraș în Bandung

- tur ghidat de oraș în Malang

- vizită în Ubud la Palatul Regal Ubud, Pădurea de maimuțe, Templul Pura Ayun Taman, Templul Tanah Lot

- ghid vorbitor de limba engleză

- însoțitor de grup din partea agenției

Tariful nu incude:

- excursiile opționale: Farmecul rural din Bali (prânz) – 66 USD/PERS (ziua 11); Lempuyang și templul mamă Besakih (prânz) – 96 USD/PERS (ziua 13); Templul Uluwatu și seară tradițională (cină) - 80 USD/PERS (ziua 14).

- mesele care nu sunt incluse în program

- bacșișuri pentru ghizi locali

- taxele de viză

- supliment single 470 USD/PERS

 

- asigurările storno și medicală

- alte cheltuieli de natură personală

Condiții de înscriere

- înscrierile încep din momentul lansării programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif şi se încheie la epuizarea locurilor
- diferența de  20% din valoarea totală a pachetului de servicii se achită cu pana la  60 de zile înainte de data plecării
- diferența de 50 % din valoarea totală a pachetului de servicii se achită cu 30 de zile înainte de data plecării
- turistul va încheia cu agenţia « Contractul de prestări servicii turistice », la care prezentul program este parte
- în momentul semnării « Contractului de prestări servicii turistice », turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti

Acte necesare

- paşaport valabil minim 6 luni de la data încheierii călătoriei cu minim 4 pagini libere; nu se acceptă pașapoarte temporare

IMPORTANT!

Recomandăm încheierea unei Asigurari MEDICALE și STORNO de călătorie. Astfel se poate acoperi riscul de pierderi financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate. Acest mijloc de protecție financiară acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei, INCLUSIV riscurile din categoria evenimentelor asigurate Covid-19.

Observație despre hotelurile selectate

Alegem cu prioritate hoteluri situate in centrul oraselor/oraselor. Cu toate acestea, uneori trebuie să alegem hoteluri care sunt puțin îndepărtate de centru din cauza stării „fără locuri libere” a hotelurilor centrate în oraș/oraș. Selecția de hoteluri poate fi modificată în funcție de disponibilitatea la momentul rezervării

Observații pentru programul de check-in și check-out în Indochina:

Dorim să menționăm clar că ora oficială de check-in la hoteluri este ora 14.00 pentru check-in și 12.00 la mijlocul zilei pentru check-out.

• Taxă suplimentară pentru check-in devreme înainte de ora 14:00: 100% din tariful camerei = cost suplimentar pentru o noapte suplimentară

• Taxă suplimentară pentru check-out târziu (până la ora 18.00): 50% din tariful camerei

• Taxă suplimentară pentru check-out târziu (după ora 18.00): 100% din tariful camerei

În unele descrieri de text, scriem următorul paragraf: „Bine ați venit la aeroport. Transfer in oras. Check-in la hotel”, nu înseamnă că check-in-ul devreme este inclus. Toate check-in-urile devreme sau check-out-uri târziu trebuie menționate în secțiunea „Servicii incluse”.

Observații

- conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice;
- agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure;
- agenţia nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;

- companiile aeriene isi rezerva dreptul de a modifica orele de zbor cu notificari anticipate
- prezentarea la aeroport se va face cu două ore înaintea zborului; agenţia nu răspunde în cazul refuzului îmbarcării turiştilor ca urmare a întârzierii acestora;
- conducătorul de grup se va asigura că programul se desfăşoară conform itinerarului prezentat, va oferi asistență în situaţii de urgenţă, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informaţii referitoare la excursiile opţionale şi la itinerar cu observaţia că nu are calificarea şi atestarea legală de ghid turistic;
- cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări;
- clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale;
- distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie şi la cererea sa, va fi asistat de conducătorul de grup;
- dacă hotelul este schimbat din motive care nu ţin de agenţie, va fi înlocuit cu un altul de aceeaşi categorie, aşa cum este precizat în program;
- agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană;
- agenţia poate aloca un număr de locuri cu reducere în cazul anunţurilor promoţiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioadă limitată de valabilitate; dacă acestea se epuizează înainte de expirarea perioadei anunţate, agenţia va opri promoţia fără un anunţ prealabil;
- în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum întârzieri în traficul aerian, blocarea aeroporturilor din raţiuni de securitate, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile etc.,  în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite; totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente;
- aşezarea turiştilor în autocar se va face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor;
- agenţia nu-şi asumă responsabilitatea în cazul în care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta;
- conform legilor internaţionale, doar ghizii locali au dreptul să ofere explicaţii în interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, conducătorii de grup vor oferi explicaţii turiştilor doar în afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajaţi contra cost doar cu acordul turiştilor interesaţi de ghidajul acestora;
- excursiile opţionale se efectuează la faţa locului cu agenţiile locale; sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele şi pentru agenţia FANTASY  TRAVEL; tarifele excursiilor opţionale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor care pot fi achiziţionate de la recepţia hotelurilor, sau din altă parte, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziţie un mijloc de transport care îi va duce şi îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei şi după caz, un ghid local; în tariful excursiilor opţionale nu sunt incluse intrările la obiectivele turistice vizitate;
- agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale, indiferent de cauză;
- în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri;
- agenţia nu va suporta costurile suplimentare datorate unor cauze naturale cum ar fi alunecări de teren, căderi masive de zăpadă şi evenimente politice neprevăzute, greve etc.
- copiii minori pot călători doar: a) însoţiţi de ambii părinţi; b) însoţiţi de unul dintre părinţi care să deţină acordul notarial al părintelui care nu călătoreşte (sau încredinţare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces); c) însoţiţi de un adult cu certificat de cazier judiciar în original şi acordul notarial al ambilor părinţi; d) însoțitorii minorului sunt obligați să aibă certificatul de naștere în original al copilului minor, adițional pașaportului și/sau cărții de identitate;
- copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual;
- vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, CARTEA DE IDENTITATE sau PAŞAPORTUL, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă şi sunt valabile minim 6 luni de la data terminării călătoriei;
- pentru posesorii de paşapoarte temporare cu valabilitate de 1 an, este necesară obţinerea vizelor de la ambasada din Bucureşti; în cazul neobţinerii vizei se reţin penalizări pentru biletul de avion, asigurarea medicală şi cheltuielile agenţiei;
- c/v excursiei poate fi achitată şi în lei la cursul BNR + 2%, din ziua platii.

 

Informatii precontractuale Fantasy Travel conform OG 2/2018

Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie

 Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.

Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea Fantasy Travel SRL va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.

In plus, conform legislatiei, societatea Fantasy Travel SRL detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastra.

 Drepturi principale in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018

- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.

- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.

- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.

- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).

- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretului este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.

- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.

- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.

- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.

- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.

- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC Alltur SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei Fantasy Travel SRL.

In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.

In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.

 Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf/a>

 

CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE

Informatii importante cu privire la comanda de rezervare

 In conformitate cu legislatia in vigoare, Agentia FANTASY TRAVEL are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:

Renuntarea

Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.

In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.

 Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie

Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.

Mobilitate redusa

Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.

In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.

 Raspunderea contractuala

FANTASY TRAVEL SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.

 Asistenta in timpul calatoriei

Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.

Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.

 Reclamatii la destinatie

Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.

 Cesiunea contractului

Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.

 

Înscrie-te acum!

You must agree to the conditions for processing your personal data.