; &ev=PageView&noscript=1 />

8 martie la Paris

Zbor din Timișoara

 
Transport
Perioada 05.03-09.03.2024
Tarif
de la
 
755
pachet/persoană

8 martie la Paris

Perioada 05.03-09.03.24/5 zile/4 nopți 

 

Ziua 1

Sosire la Aeroportul Traian Vuia din Timisoara la ora 11:30. Decolare la 13:40 spre Paris. Aterizare la ora 15:20 (ora locala). Intalnire cu ghidul local si transfer la Hotel. Cazare hotel 3*.

Ziua 2

Mic dejun

  Vizitare Paris. Se poate face un tur cu un autocar panoramic etajat sau cu Bateaux-Mouches unde se pot viziona obiective turistice ca: Montmartre, Bazilica Sacre Coeur, Place de la Republique, Opera, Muzeul Louvre, Catedrala Notre-Dame, Cartierul Latin, Domul Invalizilor, Grand Palais, Petit Palais, Place de la Concorde, Madeleine, Palatul Elisee, Arcul de Triumf, Trocadero, Turnul Eiffel. Cazare hotel 3* .

Ziua 3

Mic dejun

Vizitarea Muzeului Luvru, este cel mai mare muzeu de istorie și artă din Franța și unul dintre cele mai importante muzee din lume. Este situat în centrul capitalei franceze, Paris, între cheiul drept al Senei și strada Rivoli, în primul arondisment, într-o clădire istorică, fost palat regal. Muzeul gazduieste impresionante colectii de arta egipteana, orientala, greceasca si romana, picturi, sculpturi si gravuri din epoca medievala si pana la 1850. Continuam cu plimbari pietononale: puteti admira in jur Piramida de sticla, fostul palat, Arcul de triumf al Caruselului, Gradinile Tuileries si Cafe Marly - renumitul loc de intalnire la Louvre. Seara, se poate face o plimbare pe Champs Elysee. Cazare hotel 3*.

Ziua 4

Mic dejun

Optional plecare spre castele de pe Valea Loarei: Château de Chambord este cel mai mare si cel mai vizitat castel de pe valea Loarei; Castelul Chenonceau este o capodopera arhitecturala, fiind considerat unul din cele mai romantice castele din valea Loarei; Château Royal D’Amboise- a fost loc de reședință pentru regalitatea franceză din secolele XV-XIX, acesta a găzduit o listă lungă de personalități renascentiste celebre - cel mai important fiind Leonardo da Vinci, al cărui mormânt se află într-una dintre capelele castelului; Château du Clos Lucé locul unde si-a petrecut ultimii 3 ani din viata  Leonardo Da Vinci si unde a murit. Întoarcere la Paris. Cazare hotel 3*.

 

Ziua 5

Mic dejun, timp liber pana la decolarea avionului. Transfer spre aeroport, la 15:55 decolare spre Timisoara.

Tarif 755 €/pers loc în camera dublă

 

Tariful include:

- bilet intrare Muzeul Louvre;

- 4 nopti cazare hotel 3* cu mic dejun;

- bilet de avion Timișoara-Paris și retur;

- bagaj cabina, un rucsac 40x30x20 cm, maxim 10 kg;

- insotitor de grup din partea agentiei pe toata perioada programului;

- ghid local vorbitor de limba română;

- transfer aeroport-hotel și retur.

Tariful nu include:

-bagaj de cala 10 kg, aproximativ 65 €/pers;

-transport la obiectivele turistice in Paris, se vor realiza cu transporturi locale;

- mesele de prânz și cina;

- taxele de oras, se achita la receptia hotelului;

- supliment single 260 €/pers;

- bacsis : 15 €/ pers ( se achita insotitorului de grup la sosire);

- asigurare medicală;

- Excursie optionala Valea Loarei (se achita in momentul rezervarii): transport  hotel Paris - Valea Loarei si retur, 120 €/pers (tariful s-a calculat la un numar minim de 20 participanti, daca sunt mai putini doritori se va recalcula).

Intrari obiective Valea Loarei: - Château de Chambord,  ~16 €/ pers;

                                      - Château de Chenonceau,  ~16 €/pers;

                                                 - Château du Clos Lucé, grup ~20 €/pers;

                                                 - Château Royal D’Amboise ~21 €/pers.

- intrarile la obiectivele turistice, se achita in momentul rezervarii:

-Bateaux-Mouches (croaziera pe Sena), aprox 15 €/pers;

-Autocar Panoramic, aproximativ 50 €/pers, tarif valabil pentru 24 ore.

La fata locului vor mai putea fi și alte obiective care se pot vizita în funcție de dorințele dvs și timpul disponibil.

Conditii rezervare:

Avans 30% la rezervare, iar diferenta se achita cu cel mult 20 zile inainte de plecare.

ACTE NECESARE:

-      minorii sub 18 ani neinsotiti de parinti trebuie sa aibe acordul notarial al parintilor.

       -    carte de identitate sau pasaport.

Nota:

*Tariful este valabil pentru grup de minim 20 de persoane. Pentru un grup format intre 15-19 persoane, tariful se majoreaza cu 100 € / persoana. In cazul in care vor fi mai putini participanti, pretul se recalculeaza sau se reprogrameaza vacanta. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana la data 26.01.2024.

*In momentul semnării <<Contractului de prestări servicii turistice>>, turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti.  

*Ghidul are voie sa modifice programul turistic fara a schimba structura acestuia.

*Toate tarifele obiectivelor sunt valabile la momentul lansarii programului, acestea vor fi actualizate cu o saptamana inainte de plecare.

  Informatii precontractuale Fantasy Travel conform OG 2/2018

Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie

 Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.

Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea Fantasy Travel SRL va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.

In plus, conform legislatiei, societatea Fantasy Travel SRL detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastra.

 Drepturi principale in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018

- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.

- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.

- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.

- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).

- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretului este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.

- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.

- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.

- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.

- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.

- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC Alltur SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei Fantasy Travel SRL.

In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.

In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.

 Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf

 

CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE

Informatii importante cu privire la comanda de rezervare

 In conformitate cu legislatia in vigoare, Agentia FANTASY TRAVEL are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:

Renuntarea

Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.

In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.

 Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie

Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.

Mobilitate redusa

Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.

In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.

 Raspunderea contractuala

FANTASY TRAVEL SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.

 Asistenta in timpul calatoriei

Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.

Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.

 Reclamatii la destinatie

Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.

 Cesiunea contractului

Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.

Rezervă acum!

You must agree to the conditions for processing your personal data.